26цола е нормално за 170см момче , той докато порасне ще го счупи пет пъти ,спокойно . Ако мо идва късо , слагате по-дълго колче на кормилото сочещо напред и готово .
Тия колелета горе от първите две обяви пише че са с 4(6) скорости , значи имат само заден блок с венци , а отпред е само един . Съответно има заден дерайльор , а няма преден . Това не е проблем и наистина повечето скорости не са нужни в града , пък и би трябвало да може да се добави един венец и дерайльор отпред , ако поискате по-нататък . При положение че са една марка аз бих заложил на новото . Сглобяването вкъщи е възможно от човек който разбира от машинарии и колелета , с подходящи ключове . Малко грес ще трябва също за лагерите,ако има за сглобяване и там . По-трудното е регулировките на хлабини в движенията,лагерите,жилата и дерайльора . След известно каране пак трябва да се регулират нещата . По-добре някой веломайстор да го стегне , ще му дадеш десетина,петнайсет лева може би и готово .
Каплите вероятно са обикновени алуминиеви , но могат да се сменят в бъдеще .
Инак при купуване на стари колелета , се пробва задължително , оглежда се външно за охлузвания,криви неща,рамки,вилки и т.н. Гумите може да са износени или нацепени . Ако нещо скърца,чатка или превключва само значи не е наред . Всяка хлабина в подвижните части може да е от разбити лагери или от нерегулирани най-малкото . Зависи кой го е карал и как , поддържано ли е ... Всяка неизправност е повод за пазарене и смъкване на цената . Това е засега което се сещам .